Knjigovodstvene usluge

Bez obzira jeste li u fazi pokretanja firme ili obrta ili razmišljate o promjeni knjigovodstvenog servisa pozivamo Vas u naš ured na besplatne konzultacije, kako bismo se upoznali te kako biste saznali sve Vama korisne informacije. Konzultacije su za Vas bez ikakve obveze, naš jedini motiv je predstaviti Vam se kao potencijalni partner.

Nazovite nas na 098 1382 346 kako biste dogovorili prvi slobodan termin.

Cijene knjigovodstvenih usluga se kreću od 450 kn za mjesečno. Cijena uključuje kompletnu uslugu knjigovodstvenog servisa: svi knjigovodstveni poslovi, savjetovanje i obračun plaće. Za klijente dodatno pratimo poticaje kako bi ih uz našu asistenciju što više iskoristili.

Cijene knjigovodstvenih usluga za firme

  • 1 zaposleni, izvan PDV sustava, od 650 kn
  • 1 zaposleni, unutar PDV sustava, od 850 kn
  • Bez zaposlenih, izvan PDV sustava, od 450 kn
  • Svaki dodatni zaposlenik 100 kn

Knjigovodstvene usluge koje nudimo

Nudimo usluge kompletnog knjigovodstva i obračuna plaća na području Zagreba, ali i na području cijele Hrvatske. Koristimo mogućnosti online knjigovodstva i drugih alata (dropbox) kako bi komunikacija bila što jednostavna. Ako se pitate je li s knjigovodstvom moguća kompletno elektronska komunikacija, uz nas, odgovor je – DA.

Obavještavamo naše klijente o raspoloživim poticajima!

Aura, knjigovodstveni servis po Vašoj mjeri

Iako smo konkurentni s cijenama za knjigovodstveni servis, uz nas ćete imati osjećaj da imate vanjskog financijskog direktora. Naša usluga između ostalog uključuje:

  • Osobni knjigovođa na raspolaganju
  • Mjesečni odnosno kvartalni izvještaji koji će Vam omogućiti uvid u stanje poslovanja
  • Vaš miran san, što je na kraju i najbitije kada je odnos poduzetnika i knjigovođe u pitanju.

Promjena knjigovodstvenog servisa

Ako ste donijeli odluku o promjeni knjigovodstvenoga servisa, znajte da je to sasvim uobičajena stvar i procedura je vrlo jednostavna. Može se napraviti bilo kada tijekom godine, s tim da bivše knjigovodstvo završi određeni mjesec i preda Vam završnu bilancu, a nama je ta bilanca početno stanje i nastavljamo s normalnim radom od idućeg mjeseca. Mi smo Vam na raspolaganju prilikom primopredaje dokumentacije i provjere završnih salda. Iz našeg iskustva najkompliciranije je predaju napraviti krajem godine jer obično postojećem knjigovodstvu treba dodatno dva do tri mjeseca kako bi sve završili oko godišnjih obračuna, a novi servis u tom periodu nema početno stanje što je bitno za otvorene stavke kupaca i dobavljača.

Odabir knjigovodstvenog servisa za nove poduzetnike

Odabir knjigovodstvenog servisa je bitna poslovna odluka. Kako ćete znati da ste dobro izabrali?

  • Bit ćete rasterećeni od administrativnih poslova kako biste se nesmetano mogli posvetiti  razvoju vlastitoga poslovanja
  • Znat ćete da ste u sigurnim rukama, odnosno da Vam poslovanje ne izlazi iz domene zakonskih okvira
  • Vaš odnos s knjigovodstvenim servisom pozitivno će utjecati na Vaš poslovni uspjeh

Možemo li Vam mi to omogućiti? Predlažemo da pogledate što naši postojeći klijenti kažu o nama te nas dođite upoznati na besplatnim konzultacijama kako biste osobno mogli procijeniti.

Ako ste novi poduzetnik, trenutno su raspoloživi poticaji unutar mjere samozapošljavanja i za otvaranje firme (doo ili jdoo) i za otvaranje obrta. Upute za poticaje su uključene u besplatne inicijalne konzultacije koje Vam nudimo. Izrađujemo poslovne planove za HZZ.

Nazovite nas odmah na 098/1382-346 kako bismo dogovorili termin za besplatne uvodne konzultacije, gdje ćete dobiti odgovore na sva svoja pitanja i procijeniti u kojem obliku možemo doprinijeti razvoju Vašeg poslovanja.